محرمانه 50 میلیارد دلاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 18 / 12 / 1392
بازدید : 549
نویسنده : sharef zadeh

محرمانه 50 میلیارد دلاری

 




 

کمتر از سه ماه دیگر مسابقات جام جهانی در برزیل برگزار می شود اما هنوز تعداد زیادی از پروژه های مسوولان برزیلی به هدف نرسیده و حتی تعدادی از استادیوم ها آماده نیست. کارشناسان جام جهانی برزیل را از نظر آماده سازی حتی بدتر از آفریقای جنوبی توصیف می کنند. هر چند امکانات قول داده شده توسط برزیلی ها بیشتر است اما آن ها بدقولی های زیادتری داشته اند. با این همه به نظر می رسد اولین و آخرین برنده جام جهانی خودشان باشند. اعداد و ارقام منتشره در مورد جام جهانی نشان می دهد که از نظر اقتصادی کشور برزیل سود سرشاری از برگزاری جام جهانی خواهد برد. هر چند این سود لزوماً به عنوان دلار به آنها پرداخت نمی شود اما بعد از برگزاری جام جهانی و دو سال بعدش المپیک تابستانی 2016، سطح رفاه و زندگی در برزیل رشد قابل توجهی خواهد کرد. گزارشی که می بینید شامل اعداد و ارقامی است که این روزها در مورد آماده سازی کشور قهوه برای جام جهانی شنیده می شود.
Brasil_2014.svg

23

تعداد شرکت هایی که حمایت مالی از جام جهانی 2014 را به عهده گرفته اند هفت شرکت شرکای اصلی فیفا هستند شامل: آدیداس، فلای امارات، کوکاکولا، هیوندای - کیا، سونی و ویزا، شش شرکت شرکای ملی برزیل هستند شامل: آپکس برازیل، گراتوسنتارو، بانکوایتائو، لایبری، یگاروس و وایزآپ و نهایتاً ده شرکت هم اسپانسرهای مسابقات جام جهانی هستند. شرکت های، کاسترول، کنتینانتال، مک دونالدز، جانسون اندجانسون، موی پارک، ینگلی سولار، سیارا، اوآی

50،000،000،000

سرمایه گذاری شش ساله برزیلی ها که از سال 2010 تصویب شده برای میزبانی از دو واقعه بزرگ ورزشی است، جام جهانی فوتبال 2014 و المپیک تابستانی 2016. برزیل برخلاف لندن در المپیک 2012 که اصل سرمایه گذاری اش را برای خطوط مترو انجام داده بود. اصل سرمایه گذاری اش را برای بهبود امکانات ورزشی گذاشته است. البته این هزینه گزاف تمام زیر ساخت های برزیل از جمله فرودگاه ها، اماکن تاریخی، استادیوم ها، اماکن عمومی و... را بازسازی می کند.

11،000،000،000

تخمین دولت برزیل برای هزینه هایی که باید تا روز برگزاری جام جهانی انجام شود. برزیلی ها سال 2010 بودجه ای 11 میلیارد دلاری را برای میزبانی مسابقات جام جهانی تصویب کردند.
بودجه ای بدون مالیات برای هزینه در ساخت و ساز استادیوم ها و البته معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده
318177_559

99

تعداد کشورهایی که حق پخش مستقیم مسابقات جام جهانی را خریده اند. فدراسیون جهانی فوتبال، اتحادیه تلویزیونی اروپا، سازمان تلویزیونی ایبرو آمریکانا، گروه رسانه های بین المللی، اتحادیه بین المللی تلویزیون و ورزش، شرکت ام پی اند سیلوا و شرکت دنتسو همه ارگان و نهادهایی هستند که این حق پخش را به کشورهای درخواست کننده فروخته اند.

785

تعداد هتل هایی که برای میزبانی از دوستداران فوتبال در 12 شهر برزیل آماده ارائه خدمت هستند. در بین این هتل ها تا امروز اکثر آنهایی که مسافت کمی تا محل برگزاری مسابقات دارند، رزرو شده اند، در میان این هتل ها که اطلاعاتش از سوی فیفا هم در اختیار مردم قرار می گیرد از سوئیت های معمولی تا هتل های 5 ستاره دیده می شود.

6

تعداد استادیوم هایی که از تاریخ معین شده فیفا برای آمادگی رد شده اند. سپ بلاتر رئیس فیفا چند هفته قبل شدیداً به برزیلی ها انتقاد کرد. آنها قول داده بودند که 12 استادیوم محل برگزاری مسابقات را برای تاریخ 31 دسامبر 2013 آماده کنند اما با اینکه از این تاریخ گذشته هنوز نیمی از استادیوم ها آماده نشده اند و این بدترین مدل آمادگی استادیوم ها برای یک جام جهانی است که تا به حال اتفاق افتاده.

600،000،000

این عدد«مشکل بزرگ» فرودگاه ها در برزیل است. با شروع مسابقات جام جهانی ششصد میلیون مسافر درگیر مسابقات خواهند بود. به این تعداد سه میلیون برزیلی هم اضافه خواهند شد که در طول یک ماه مسابقات جام جهانی در برزیل مسافرت هوایی خواهند داشت. این مشکل به خاطر مدل جدید برگزاری مسابقات است. جام جهانی 2014 طوری برنامه ریزی شده که هشت گروه در شهرهای مختلف بازی می کنند.

4300

به کیلومتر است و مقدار مسافت اتوبان ها و خط آهنی است که تا شروع روز جام جهانی باید آماده باشد اما اینها هم هنوز آماده نیست. همین مسأله سبب شده عده ای پیش بینی بحران نقل و انتقال را برای جام جهانی داشته باشند، دولت پنج میلیارد دلار در این بخش هزینه کرده، «خط نور» نام خط آهنی است که گفته می شود برای مسابقات جام جهانی آماده نمی شود. دولت برزیل 50 پروژه راه برای مسابقات جام جهانی 2014 و البته مسابقات المپیک 2016 تصویب کرده که 13 پروژه اش را کنسل کرده تا دیگر پروژه ها به جام جهانی برسد.

 1639144_639

 

95%

از هزینه های انجام شده برای جام جهانی برزیل تا پایان جام جهانی پرداخت می شود. طبق یک پیش بینی قطعی، کارشناسان اقتصادی که درآمد حاصل از حق پخش و تبلیغات را محاسبه کرده اند و مدعی هستند اگر صندلی های استادیوم های برزیل خالی باشند هزینه های جام جهانی باز هم تأمین می شود. البته نکته مهم اینجاست که برزیل برنده بی چون و چرای برگزاری این نورتمنت عظیم خواهد بود.

 

9000

متوسط قیمتی که برای حضور هر میهمان در برزیل و دیدن بازی های تیمش تخمین زده شده. این مبلغ فقط هزینه دیدن 3 بازی و مسافرت بین شهرهای برگزار کننده بازی است و شامل هزینه های سفر و گردش در برزیل و هزینه بلیت رفت و برگشت به این کشور نمی شود. قیمت بلیت مسابقات یکی از مهم ترین هزینه هاست که ارزان ترینش 150 دلار است.

76.935

تعداد نفراتی هستند که استادیوم جدید ماراکانا را پر خواهند کرد. غول بزرگ برزیلی و بزرگ ترین ورزشگاه نوستالوژیک جهان با 200000 نفر ظرفیت حالا در حال بازسازی است و پس از اتمام پروژه نهایتاً حدود 77 هزار نفر را در خود جا خواهد داد. هزینه های این بازسازی ماراکانا 1940000000 دلار پیش بینی شده.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 225
بازدید هفته : 756
بازدید ماه : 2379
بازدید کل : 1079040
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com